کد خبر: 1219194
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سـالـن شهیـد افــراسیـابی ورزشـــگاه شیرودی صبح روز سه‌شنبه حال‌وهوای دیگری داشت
شمیم رضوان

 جوان آنلاین: سـالـن شهیـد افــراسیـابی ورزشـــگاه شیرودی صبح روز سه‌شنبه حال‌وهوای دیگری داشت. میزبانی از همایش بزرگ ورزشی اقتدار کوثر بانوان ورزشکار بسیجی، سکو‌های سالن را مملو از جمعیت کرده بود، جمعیتی که آمده بودند برای تماشای نمایش دیدنی دختران ورزشکار. در این مراسم که سرهنگ یوسف‌پور، رئیس تربیت بدنی سپاه تهران بزرگ از آن تحت عنوان اختتامیه برنامه‌های ورزشی امسال در حوزه بانوان یاد کرد، دختران صحنه‌های زیبایی را در رشته‌های تکواندو، ووشو، ژیمناستیک، دفاع شخصی، لانچیکو، تونفا و کار با جوب (آیتم سنگ‌شکن) به تصویر کشیدند. 
در خلال این همایش سرود‌هایی هم اجرا شد، اما آنچه حاضران در سالن شهید افراسیابی را به وجد آورده بود، حرکات زیبا و دیدنی بانوان ورزشکار در رده‌های سنی مختلف، به‌خصوص در رشته‌های ژیمناستیک، جی‌ین‌شی ووشو، دفاع شخصی، تونفا و لانچیکو بود، به‌طوری‌که حاضران در سالن لحظه‌ای از تشویق این نوجوانان و نونهالان دست نکشیدند. 
بی‌تردید همایش بزرگ ورزشی اقتدار کوثر، بار دیگر توانمندی‌های بانوان ایران در حوزه ورزش را به رخ کشید و ثابت کرد که توجه به ورزش تا چه اندازه می‌تواند در افزایش سلامت روان جامعه تأثیرگذار باشد. 
رئیس تربیت بدنی سپاه تهران بزرگ در خلال این همایش ورزشی تأکید کرد فعالیت‌های بانوان ورزشکار بسیجی بعد از ماه مبارک رمضان در رشته‌های مختلف ورزشی از سر گرفته خواهد شد: «مرکز تربیت بدنی سپاه تهران با اقتدار و تلاش بی‌وقفه از ابتدای سال تاکنون در ۱۴ رشته ورزشی در حوزه زنان وارد عمل شده و در تمام مسابقات قهرمانی، به‌ویژه مسابقات قهرمانی در سازمان بسیج حضور گسترده داشته است. حضور گسترده‌ای که امسال ۴۸ مدال رنگارنگ در حوزه بانوان برای سپاه و بسیج مستضعفین به دنبال داشت که این افتخار بزرگی است. البته بسیج علاوه بر قهرمانی در حوزه همگانی هم فعالیت‌های خوبی داشته است. در حوزه ورزش‌های همگانی بالاترین حضور با رتبه بالای ۶۰۰ هزار نفر ورزش در سطح شهر تهران انجام شده و با افتخار در سطح کل سپاه و بسیج در حوزه قهرمانی و همگانی بالاترین سرانه ورزشی و تعداد نفر بسیج ورزشکار را به نمایش گذاشته‌ایم.»

برچسب ها: ورزشکار ، دختران ، همایش
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار